BeautyLine staje się FitLine

Nowość! CEO i założyciel Rolf Sorg w wystąpieniu 8 czerwca otwierającym Światowy Kongres 25-lecia w Mennheim potwierdził rebranding na scenie, a także poprzez transmisję jego wystąpienia  na Facebooku. „BeautyLine jako marka, zniknie w perspektywie krótko i średnioterminowej i zostanie zmieniona na FitLine.”

Motywacja tej decyzji jest prosta i przebiega zgodnie z naturalną logiką: posiadanie marki o wspólnej inicjatywie „Doświadcz rezultatów” wykorzystuje wysoką wartość rozpoznawczą i łączy wysiłki w celu jej dalszego rozwoju. Modernizacja od 2013 roku oznacza konkretnie, że możemy teraz wykorzystać nasz kapitał marki FitLine do serii kosmetyków, który skorzysta z wysokiego poziomu świadomości, silnego i bardzo pozytywnego wizerunku oraz silnego przywiązania do naszej marki.


ŹRÓDŁO: https://pm-international.com/blog/pl/nowosci/beautyline-staje-sie-fitline/