FIRMA – BIZNES RODZINNY

 

PM-International AG jest firmą sprzedaży bezpośredniej w branży zdrowia, fitnessu i urody. Oferuje wysokiej jakości suplementy diety oraz kosmetyki poprzez dwie różne marki: FitLine i BeautyLine.

Założona w 1993 roku przez Rolfa Sorga, PM-International rozumie, które elementy należy ze sobą połączyć, aby stworzyć firmę odnoszącą sukcesy: koncepcja innowacyjnego produktu i sprawny network-marketing.

Strategia ta spowodowała szybki wzrost i osiągnięcie rocznego obrotu 460 milionów dolarów w 2016 r. oraz znalezienie się w gronie top 50 najlepszych firm sprzedaży bezpośredniej.

Pomimo imponującego wzrostu i aktualnej wielkości, PM-International pozostaje firmą rodzinną.

Założyciel i CEO Rolf Sorg jest nie tylko czołowym strategiem firmy od początku jej istnienia, lecz również ma wpływ na decyzje dotyczące codziennego życia tysięcy dystrybutorów na całym świecie.

 

„Wzrost nie jest przypadkiem, lecz wynikiem inwestycji
we właściwą rzecz w odpowiednim czasie”

 

 

FIRMA – GLOBALNY GRACZ

„Tylko determinacja w dążeniu do celu chroni
przed zagrożeniem bycia prześcigniętym”

 

Grupa PM-International jest dobrze wypozycjonowana na całym świecie, z 30 oddziałami i dystrybutorami w ponad 40 krajach.

Międzynarodowa siedziba ulokowana jest w Luksemburgu, a regionalne centrale znajdują się Europie, Azji i Ameryce.

 

FIRMA – Solidna firma, jedna z najlepszych

„Tylko ponadprzeciętne dokonania prowadzą
do sukcesu i zyskują uznanie ekspertów”

 

Niezależna ekonomicznie firma posiada solidne podstawy finansowe. Nasz wskaźnik kapitału własnego wynosi ponad 60% i jest około dwukrotnie wyższy niż średnie kapitały innych niemieckich firm średniej wielkości z ratingiem trzy razy A+

Tak imponujący wzrost nie może pozostać niezauważony. W oparciu o imponująco wzrastające obroty, ponownie w 2016 roku PM-International została wybrana jedną z Top-100 firm sprzedaży bezpośredniej na świecie (pośród ok. 22.000 firm), z pozycją 41 w 2017 roku.

Dun & Bradstreet, jedna z wiodących na świecie wywiadowni gospodarczych, przyznała firmie PM-International 98 na 100 możliwych punktów*

Ponad 14 razy PM-International była wybierana jedna z Top 100 średniej wielkości firm w Niemczech.

Magazyn networkowy Netcoo przyznał firmie PM tytuł „Firma roku” w 2013/2014 roku, a z uwagi na ciągły rozwój w 2016 roku wyróżnienie przyznał Network-Karriere.

W roku 2016, już po raz szósty, Rolf Sorg został  finalistą konkursu „Przedsiębiorca roku”, który honoruje najwyższe osiągnięcia na szczeblu zarządzania korporacyjnego w Niemczech i Luksemburgu.


*w maju 2017

PM jest także członkiem Światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej

(WFDSA). Wszyscy członkowie zobowiązują się do przestrzegania określonych standardów postępowania w interesie klientów i partnerów biznesowych.

Co więcej, Pan Sorg został wybrany przez kolegów do rady CEO WFDSA, gdzie pomaga kształtować przyszłość sprzedaży bezpośredniej na całym świecie.

 

FIRMA- Firma zaangażowana na rzecz lepszego świata

 

PM-International chcę zmieniać ludzkie życie na lepsze. To założenie jest codziennie realizowane w praktyce poprzez działania biznesowe i poza nimi.

Nasza wieloletnia współpraca z organizacją charytatywną World Vision odznacza się aktywnym nieustannym wsparciem, które doprowadziło do objęcia patronatem PM-International 1000 dzieci

 

„Szczęście to jedyna rzecz,
która się mnoży, gdy się ją dzieli”
~ Albert Schweitzer

 

 


© 2017 by PM-International 0202198PL2317P4 Wydanie 1/2017
PM-International, FitLine, BeautyLine i NTC są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy PM-International